Regulamin naboru do służby cywilnej
w Powiatowym Inspektoracie Weterynarii w Elblągu
§ 1
Regulamin naboru do służby cywilnej, zwany dalej Regulaminem, określa zasady organizacji i przeprowadzania naborów w Powiatowym Inspektoracie Weterynarii w Elblągu
§ 2
Celem wprowadzenia Regulaminu jest ustalenie jasnych zasad przeprowadzania naboru do korpusu służby cywilnej zgodny z przepisami ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej (Dz. U. Nr 227, poz. 1505 ze zm.).
§ 3
Ilekroć w Regulaminie jest mowa o:
- Inspektoracie - należy przez to rozumieć Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Elblągu;
- Powiatowym Lekarzu - należy przez to rozumieć Powiatowego Lekarza Weterynarii w Elblągu;
- Kierowniku - należy przez to rozumieć kierownika komórki organizacyjnej;
- Zespołach - należy przez to rozumieć komórki organizacyjne Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Elblągu
- Komisji - należy przez to rozumieć komisję powołaną do przeprowadzenia naboru na stanowiska niebędące wyższymi w służbie cywilnej;
- Sekretarzu Komisji - należy przez to rozumieć pracownika Zespołu ds. Administracyjnych, który wchodzi w skład Komisji powołanej do przeprowadzenia naboru zajmującego się obsługą administracyjną Komisji;
- Pracownikach - należy przez to rozumieć członków korpusu służby cywilnej zatrudnionych w Powiatowym Inspektoracie Weterynarii w Elblągu;
- Bezpośredni przełożony – Kierownik lub Powiatowy Lekarz Weterynarii
§ 4
Regulamin nie dotyczy stanowisk obsadzanych w drodze awansu wewnętrznego w Inspektoracie, jak również wyższych stanowisk w służbie cywilnej.
§ 5
Powiatowy Lekarz podejmuje decyzję o wszczęciu naboru do korpusu służby cywilnej w Inspektoracie poprzez akceptację złożonego przez Kierownika wniosku o wszczęcie naboru.
§ 6
- Projekt ogłoszenia o wolnym stanowisku pracy, sporządzony w oparciu o opis stanowiska pracy zatwierdzonego, zgodnie z zasadami wartościowania stanowisk w Inspektoracie przez Powiatowego Lekarza, przygotowywany jest przez zainteresowaną komórkę oraz załączany do wniosku o wszczęcie naboru, który stanowi załącznik nr 1 do niniejszego regulaminu.
- Ogłoszenie o naborze powinno zawierać:
a) nazwę i adres Inspektoratu;
b) określenie stanowiska pracy;
c) wymagania związane ze stanowiskiem pracy zgodnie z opisem stanowiska, ze wskazaniem, które z nich są niezbędne, które dodatkowe;
d) zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy;
e) wskazanie wymaganych dokumentów;
f) termin i miejsce składania dokumentów