» Status dokumentu - oferta przekazania zakończona
Powiatowy Lekarz Weterynarii w Elblągu przedstawia ofertę przekazania zbędnego składnika majątku ruchomego.
Na podstawie Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 21 października 2019 r. w sprawie szczegółowego sposobu gospodarowania składnikami rzeczowymi majątku ruchomego Skarbu Państwa (Dz. U. z 2023 poz. 973 i 1859) Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Elblągu informuje, że posiada zużyty składnik majątku ruchomego, który może być przeznaczony do nieodpłatnego przekazania na czas nieoznaczony jednostce sektora finansów publicznych lub państwowej osobie prawnej nie będącej jednostką sektora finansów publicznych.
Opis składnika:
- samochód osobowy Opel Astra III
- rok zakupu: 2010
- nr inwentarzowy: 7-74-741-31
- wartość początkowa: 46 000 zł
- wartość pojazdu w stanie uszkodzonym(wg rzeczoznawcy ubezpieczyciela) – 5 800 zł.
- przebieg: 213 887 km
- rok produkcji: 2010
- nr rejestracyjny: NE 82377
- stopień zużycia: Całkowita utrata wartości użytkowej. Koszt naprawy przewyższa wartość samochodu. Wypadek komunikacyjny – szkoda całkowita. Zakres uszkodzeń dostępny w jednostce.
Jednostki wymienione w § 38 i § 39 Rozporządzenia zainteresowane otrzymaniem w/w składnika rzeczowego majątku ruchomego w formie nieodpłatnego przekazania bez zastrzeżenia obowiązku zwrotu, mogą składać pisemne wnioski zawierające:
- nazwę, siedzibę i adres jednostki występującej o nieodpłatne przekazanie składnika majątku ruchomego;
- informację o zadaniach publicznych realizowanych przez jednostkę;
- wskazanie składnika rzeczowego majątku ruchomego, którego wniosek dotyczy;
- oświadczenie, że przekazane składniki zostaną odebrany w terminie i miejscu wskazanym przez Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Elblągu w oparciu o protokół zdawczo – odbiorczy;
- uzasadnienie potrzeb i sposobu wykorzystywania składnika majątku ruchomego
- telefon kontaktowy.
Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Elblągu zastrzega, że koszt odbioru zużytego składnika rzeczowego pokrywa wnioskująca jednostka sektora finansów publicznych lub państwowa osoba prawna, która nie jest jednostką sektora finansów publicznych.
W przypadku otrzymania większej ilości wniosków o nieodpłatne przekazanie decydująca będzie kolejność wpływu wniosków.
Wnioski należy składać do dnia 19 stycznia 2024 r. osobiście lub za pośrednictwem poczty na adres:
Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Elblągu ul. Grunwaldzka 108, 82-300 Elbląg, jak również drogą elektroniczną:
W/w zużyty składnik majątku ruchomego można obejrzeć w miejscu jego parkowania tj. parking przy Powiatowym Inspektoracie Weterynarii w Elblągu przy ul. Grunwaldzkiej 108 po wcześniejszym ustaleniu terminu lub po złożeniu wniosku o udostępnienie dokumentacji fotograficznej.
Osobą upoważnioną do udzielania informacji jest:
Robert Mazur
Telefon: 55 237 02 53
Utworzenie informacji: 2024-01-11
Osoba odpowiedzialna: Alicja Czebiołko
Modyfikacja informacji: 2024-01-11
Osoba odpowiedzialna: Alicja Czebiołko
Publikacja informacji: 2024-01-11
Osoba odpowiedzialna: Robert Mazur
.