» Status dokumentu - oferta sprzedaży zakończona
Powiatowy Lekarz Weterynarii w Elblągu ogłasza przetarg nieograniczony na sprzedaż samochodu osobowego Opel Astra znajdującego się na wyposażeniu Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Elblągu z siedzibą przy ul. Grunwaldzkiej 108.
Opis przedmiotu sprzedaży:
- Marka: Opel
- Model: pojazdu Astra III
- Rok produkcji: 2010
- Nr rejestracyjny: NE 82377
- Kolor: blue silver
- Pojemność / moc silnika: 1364 ccm/ 66kW (75KM)
- Rodzaj nadwozia: Hatchback
- Rodzaj skrzyni biegów: manualna
- Przebieg: 213 887 km
- Rodzaj paliwa: benzyna
Stan techniczny pojazdu:
Pojazd nosi ślady intensywnej eksploatacji – wielu kierujących
Auto jest po wypadku komunikacyjnym – szkoda całkowita.
Zakres uszkodzeń widoczny na zdjęciach (szczegóły do wglądu w siedzibie Inspektoratu).
Pojazd można oglądać w dni pracy Inspektoratu w miejscu jego parkowania tj. parking przy Powiatowym Inspektoracie Weterynarii w Elblągu przy ul. Grunwaldzkiej 108 do dnia poprzedzającego dzień przetargu włącznie w godz. 08:00 do 14:00, po uprzednim telefonicznym umówieniu się z pracownikiem Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Elblągu.
Cena wywoławcza wynosi 5 800,00 zł brutto.
Cena wywoławcza stanowi różnicę pomiędzy wartością rynkową pojazdu w stanie nieuszkodzonym a wysokością wypłaconego przez ubezpieczyciela odszkodowania.
Wysokość wadium oraz forma i termin jego wniesienia
Warunkiem przystąpienia do przetargu jest wniesienie wadium w wysokości 10% ceny wywoławczej tj. 580,00 zł do dnia przeprowadzenia przetargu do godz.09:30 w formie gotówki, w kasie Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Elblągu przy ul. Grunwaldzkiej 108. Wadium złożone przez oferentów, których oferty nie zostały wybrane lub zostały odrzucone, zwraca się w terminie 7 dni odpowiednio od dnia dokonania wyboru lub odrzucenia oferty.
Wadium nie podlega zwrotowi w przypadku, gdy oferent, który wygrał przetarg, uchyli się od zawracania umowy sprzedaży.
Oferta pisemna złożona w toku przetargu powinna zawierać:
- Imię, nazwisko i adres lub nazwę (firmę) i siedzibę oferenta;
- Oferowaną cenę i warunki jej zapłaty (jednorazowo i na rachunek bankowy);
- Oświadczenie oferenta, że zapoznał się ze stanem przedmiotu przetargu lub że ponosi odpowiedzialność za skutki wynikające z rezygnacji z oględzin;
- Podpis oferenta.
- Podpisaną klauzulę informacyjną RODO (formularz do pobrania na stronie internetowej)
- Oświadczenie wymagane przez oferenta (W przypadku, gdy Oferent nie przekazuje danych osobowych innych niż bezpośrednio jego dotyczących lub zachodzi wyłączenie stosowania obowiązku informacyjnego, stosownie do art. 13 ust. 4 lub art. 14 ust. 5 RODO - Oferent nie składa oświadczenia.)
( formularz do pobrania - tutaj ).