§ 14
1. Do obowiązków zespołu ds. administracyjnych należy wykonywanie czynności w ramach realizacji kompetencji Powiatowego Lekarza w szczególności w zakresie:
1) obsługi kancelaryjno – biurowej Inspektoratu:
a) obsługi centrali telefonicznej, poczty papierowej, e-mail, ePUAP i fax – przyjmowania i rozdziału korespondencji,
b) udzielania informacji interesantom i kierowania ich do właściwych komórek organizacyjnych,
c) wysyłania korespondencji i przesyłek oraz ewidencji znaczków pocztowych,
d) prowadzenia ewidencji pełnomocnictw i upoważnień udzielonych przez Powiatowego Lekarza,
e) prowadzenie rejestru pism wychodzących do WIW w Olsztynie oraz innych instytucji, urzędów i jednostek samorządu terytorialnego,
f) prowadzenia rejestru skarg i wniosków,
g) prowadzenia rejestru pieczęci i odznak identyfikacyjnych oraz legitymacji służbowych,
h) prowadzenie rejestru klauzuli informacyjnej danych osobowych producentów rolnych,
i) prowadzenia ewidencji i wypisywania delegacji służbowych,
j) prowadzenia ewidencji zakładów leczniczych dla zwierząt,
k) prowadzenia ewidencji rejestrów zgłoszeń:
- uboju zwierząt na użytek własny
- padnięć bydła, kóz i owiec
- załadunków i wyładunków przez podmioty transportujące zwierzęta
l) prowadzenie rejestru wywiadów udzielonych mediom i przekazywanie ich do Wojewódzkiego Lekarza Weterynarii zgodnie z załącznikiem nr 1 Zasad polityki informacyjnej Inspekcji Weterynaryjnej,
m) prowadzenie rejestrów szkoleń odbytych przez pracowników Inspekcji oraz narad organizowanych przez Wojewódzkiego Lekarza Weterynarii z udziałem pracowników Inspekcji,
n) informowanie pracowników Inspekcji o wprowadzonych Zarządzeniem Prezesa Rady Ministrów stopni alarmowych CRP.
2) administrowanie i zarządzanie systemami informatycznymi, w szczególności serwerami i siecią komputerową, oraz zapewnienie sprawnego działania tych urządzeń,
3) nadzór techniczny nad sprzętem komputerowym, oprogramowaniem oraz systemami informatycznymi,
4) nadzór nad wdrażaniem i modyfikacjami systemów komputerowych oraz oprogramowania, w tym legalnością stosowanego oprogramowania,
5) administrowanie stroną internetową Inspektoratu,
6) udzielanie pomocy pracownikom w zakresie eksploatacji sprzętu i oprogramowania,
7) tworzenia we współpracy z innymi zespołami Inspektoratu planów i sprawozdań jakościowych, ilościowych i finansowych.
§ 15
1. Do zakresu samodzielnego stanowiska do spraw obsługi prawnej należy:
1) obsługa prawna spraw związanych z realizacją zadań Inspektoratu,
2) informowanie o nowych uregulowaniach prawnych oraz zmianach w obowiązujących przepisach dotyczących działania Inspektoratu,
3) opiniowanie pod względem zgodności z obowiązującymi przepisami prawa zawieranych umów oraz projektów dokumentów,
4) opracowywanie projektów aktów prawnych,
5) udzielanie porad i konsultacji prawnych,
6) reprezentowanie Powiatowego Lekarza Weterynarii przed sądami i urzędami.
§ 16
1. Podstawowe obowiązki pracowników Powiatowego Inspektoratu Weterynarii określają:
1) ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej (t.j. Dz. U. z 2020r. poz. 265 z późn. zm.),
2) ustawa z 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (t.j. Dz.U. z 2019r. poz. 1040 z późn. zm.).
2. Szczegółowe zakresy czynności ustala Powiatowy Lekarz.
ROZDZIAŁ VI
ROZPATRYWANIE SKARG I WNIOSKÓW
§ 17
Tryb rozpatrywania skarg i wniosków w Inspektoracie szczegółowo reguluje instrukcja przyjmowania oraz rozpatrywania skarg i wniosków w ramach kontroli zarządczej.
ROZDZIAŁ VII
POSTANOWIENIA KOŃCOWE
§ 18
1. Symbolikę oznaczania pism wychodzących z poszczególnych komórek organizacyjnych określa załącznik nr 2.
2. Obieg dokumentacji wewnętrznej Inspektoratu ustala w drodze instrukcji kancelaryjnej Powiatowy Lekarz.
§ 19
Zmiana treści regulaminu może nastąpić wyłącznie w formie pisemnej, w tym samym trybie, co jego ustanowienie, bądź przez wprowadzenie nowego regulaminu, zastępującego niniejszy.
§ 20
Regulamin wchodzi w życie z dniem uzgodnienia przez Wojewódzkiego Lekarza Weterynarii.
Utworzenie informacji: 2012-05-07 Osoba odpowiedzialna: Jerzy Koronowski Modyfikacja informacji: 2020-07-14 Osoba odpowiedzialna: Alicja Czebiołko Publikacja informacji: 2012-05-07 Osoba odpowiedzialna: Robert Mazur |