Herb Elbląga

Biuletyn Informacji Publicznej

Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Elblągu

bip

  55 237 02 53

  Dane teleadresowe

   Lokalizacja

  8.00-16.00  Pn

  7.00-15.00  Wt-Pt

 

 § 14

1. Do obowiązków zespołu ds. administracyjnych należy wykonywanie czynności w ramach realizacji kompetencji Powiatowego Lekarza w szczególności w zakresie:

1) obsługi kancelaryjno – biurowej Inspektoratu:

a) obsługi centrali telefonicznej, poczty papierowej, e-mail, ePUAP i fax – przyjmowania i rozdziału korespondencji,
b) udzielania informacji interesantom i kierowania ich do właściwych komórek organizacyjnych,
c) wysyłania korespondencji i przesyłek oraz ewidencji znaczków pocztowych,
d) prowadzenia ewidencji pełnomocnictw i upoważnień udzielonych przez Powiatowego Lekarza,
e) prowadzenie rejestru pism wychodzących do WIW w Olsztynie oraz innych instytucji, urzędów i jednostek samorządu terytorialnego,
f) prowadzenia rejestru skarg i wniosków,
g) prowadzenia rejestru pieczęci i odznak identyfikacyjnych oraz legitymacji służbowych,
h) prowadzenie rejestru klauzuli informacyjnej danych osobowych producentów rolnych,
i) prowadzenia ewidencji i wypisywania delegacji służbowych,
j) prowadzenia ewidencji zakładów leczniczych dla zwierząt,
k) prowadzenia ewidencji rejestrów zgłoszeń:

- uboju zwierząt na użytek własny
- padnięć bydła, kóz i owiec
- załadunków i wyładunków przez podmioty transportujące zwierzęta

l) prowadzenie rejestru wywiadów udzielonych mediom i przekazywanie ich do Wojewódzkiego Lekarza Weterynarii zgodnie z załącznikiem nr 1 Zasad polityki informacyjnej Inspekcji Weterynaryjnej,
m) prowadzenie rejestrów szkoleń odbytych przez pracowników Inspekcji oraz narad organizowanych przez Wojewódzkiego Lekarza Weterynarii z udziałem pracowników Inspekcji,
n) informowanie pracowników Inspekcji o wprowadzonych Zarządzeniem Prezesa Rady Ministrów stopni alarmowych CRP.

2) administrowanie i zarządzanie systemami informatycznymi, w szczególności serwerami i siecią komputerową, oraz zapewnienie sprawnego działania tych urządzeń,
3) nadzór techniczny nad sprzętem komputerowym, oprogramowaniem oraz systemami informatycznymi,
4) nadzór nad wdrażaniem i modyfikacjami systemów komputerowych oraz oprogramowania, w tym legalnością stosowanego oprogramowania,
5) administrowanie stroną internetową Inspektoratu,
6) udzielanie pomocy pracownikom w zakresie eksploatacji sprzętu i oprogramowania,
7) tworzenia we współpracy z innymi zespołami Inspektoratu planów i sprawozdań jakościowych, ilościowych i finansowych.

§ 15

1. Do zakresu samodzielnego stanowiska do spraw obsługi prawnej należy:

1) obsługa prawna spraw związanych z realizacją zadań Inspektoratu,
2) informowanie o nowych uregulowaniach prawnych oraz zmianach w obowiązujących przepisach dotyczących działania Inspektoratu,
3) opiniowanie pod względem zgodności z obowiązującymi przepisami prawa zawieranych umów oraz projektów dokumentów,
4) opracowywanie projektów aktów prawnych,
5) udzielanie porad i konsultacji prawnych,
6) reprezentowanie Powiatowego Lekarza Weterynarii przed sądami i urzędami.

§ 16

1. Podstawowe obowiązki pracowników Powiatowego Inspektoratu Weterynarii określają:

1) ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej (t.j. Dz. U. z 2020r. poz. 265 z późn. zm.),
2) ustawa z 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (t.j. Dz.U. z 2019r. poz. 1040 z późn. zm.).

2. Szczegółowe zakresy czynności ustala Powiatowy Lekarz.

 

ROZDZIAŁ VI
ROZPATRYWANIE SKARG I WNIOSKÓW

§ 17

Tryb rozpatrywania skarg i wniosków w Inspektoracie szczegółowo reguluje instrukcja przyjmowania oraz rozpatrywania skarg i wniosków w ramach kontroli zarządczej.

ROZDZIAŁ VII
POSTANOWIENIA KOŃCOWE

§ 18

1. Symbolikę oznaczania pism wychodzących z poszczególnych komórek organizacyjnych określa załącznik nr 2.
2. Obieg dokumentacji wewnętrznej Inspektoratu ustala w drodze instrukcji kancelaryjnej Powiatowy Lekarz.

§ 19

Zmiana treści regulaminu może nastąpić wyłącznie w formie pisemnej, w tym samym trybie, co jego ustanowienie, bądź przez wprowadzenie nowego regulaminu, zastępującego niniejszy.

§ 20

Regulamin wchodzi w życie z dniem uzgodnienia przez Wojewódzkiego Lekarza Weterynarii.

 

 

  Utworzenie informacji: 2012-05-07

  Osoba odpowiedzialna: Jerzy Koronowski

  Modyfikacja informacji: 2020-07-14 

  Osoba odpowiedzialna: Alicja Czebiołko

  Publikacja informacji: 2012-05-07

  Osoba odpowiedzialna: Robert Mazur

Biuletyn Informacji Publicznej

© 2011-2025
  Mapa strony
  Obszar działalności

Korespondencja

Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Elblągu
ul. Grunwaldzka 108, 82-300 Elbląg
województwo: warmińsko-mazurskie

Godziny urzędowania

  poniedziałek:
  godz: 8.00−16.00
  wtorek - piątek
  godz: 7.00−15.00

Kontakt

55 237 02 53
  piw@elblag.piw.gov.pl
   Lokalizacja