Strona 2 z 5
§ 4
- Zgłoszenie potrzeby zatrudnienia następuje przez sporządzenie przez Koordynatora wniosku, którego wzór określa załącznik nr 1 do regulaminu.
- Do wniosku dołącza się opis stanowiska pracy, na które ma być przeprowadzony nabór, chyba że opis znajduje się w Księgowości.
- Podpisany przez Koordynatora wniosek jest przekazywany PLW, w celu podjęcia decyzji w sprawie przeprowadzenia naboru.
§ 5
PLW podejmuje decyzję o organizacji naboru wewnętrznego lub zewnętrznego, na podstawie propozycji Koordynatora zawartej we wniosku, o którym mowa w § 4 ust. 1.
§ 6
W przypadku podjęcia przez PLW o organizacji naboru wewnętrznego, pracownik Księgowości przygotowuje informację o wolnym stanowisku pracy, która jest rozsyłana do pracowników za pośrednictwem poczty elektronicznej oraz umieszczana na tablicy informacyjnej Urzędu.
- Termin składania dokumentów nie może być krótszy niż 5 dni roboczych.
- Kandydaci przystępujący do naboru wewnętrznego przesyłają skany wymaganych w tym naborze dokumentów na adres poczty elektronicznej wskazany w informacji.
- Przeniesienia pracownika wyłonionego w naborze wewnętrznym dokonuje PLW, po uzgodnieniu terminu z Koordynatorami zainteresowanych komórek organizacyjnych.
- Informacja o wyniku naboru jest udostępniana za pomocą poczty elektronicznej.
- W przypadku nierozstrzygnięcia naboru wewnętrznego, może rozpocząć się nabór zewnętrzny, po akceptacji PLW.
§ 7
- Projekt ogłoszenia jest sporządzany przez pracownika Księgowości, na podstawie opisu stanowiska pracy.
- Ogłoszenie jest upowszechniane przez udostępnienie w BIP, BIP KPRM oraz wywieszenie na tablicy ogłoszeń w Urzędzie.
- Dopuszcza się możliwość upowszechniania ogłoszeń również w inny sposób, w szczególności na portalach internetowych.
§ 8
- W ogłoszeniu wskazuje się, że dokumenty w postaci papierowej składa się w sekretariacie Urzędu albo przesyła pocztą na adres podany w ogłoszeniu.
- W ogłoszeniu określa się:
- czy dla zachowania terminu złożenia dokumentów rozstrzygająca jest data ich nadania w placówce pocztowej, czy data wpływu do Urzędu;
- czy istnieje możliwość przekazania dokumentów w postaci elektronicznej. W tym przypadku ogłoszenie zawiera także informację, że dokumenty w postaci elektronicznej należy przesyłać za pośrednictwem ePUAP opatrzone podpisem potwierdzonym profilem zaufanym ePUAP albo kwalifikowanym podpisem elektronicznym.
- W ogłoszeniu wskazuje się, że dokumenty przesłane za pomocą poczty elektronicznej nie będą rozpatrywane.
- Dokumenty kandydatów są rejestrowane w sekretariacie Urzędu i przekazywane Księgowości.