Herb Elbląga

Biuletyn Informacji Publicznej

Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Elblągu

bip

  55 237 02 53

  Dane teleadresowe

   Lokalizacja

  8.00-16.00  Pn

  7.00-15.00  Wt-Pt

§ 4

  1. Zgłoszenie potrzeby zatrudnienia następuje przez sporządzenie przez Koordynatora wniosku, którego wzór określa załącznik nr 1 do regulaminu.
  2. Do wniosku dołącza się opis stanowiska pracy, na które ma być przeprowadzony nabór, chyba że opis znajduje się w Księgowości.
  3. Podpisany przez Koordynatora wniosek jest przekazywany PLW, w celu podjęcia decyzji w sprawie przeprowadzenia naboru.

§ 5

PLW podejmuje decyzję o organizacji naboru wewnętrznego lub zewnętrznego, na podstawie propozycji Koordynatora zawartej we wniosku, o którym mowa w § 4 ust. 1.

§ 6

W przypadku podjęcia przez PLW o organizacji naboru wewnętrznego, pracownik Księgowości przygotowuje informację o wolnym stanowisku pracy, która jest rozsyłana do pracowników za pośrednictwem poczty elektronicznej oraz umieszczana na tablicy informacyjnej Urzędu.

  1. Termin składania dokumentów nie może być krótszy niż 5 dni roboczych.
  2. Kandydaci przystępujący do naboru wewnętrznego przesyłają skany wymaganych w tym naborze dokumentów na adres poczty elektronicznej wskazany w informacji.
  3. Przeniesienia pracownika wyłonionego w naborze wewnętrznym dokonuje PLW, po uzgodnieniu terminu z Koordynatorami zainteresowanych komórek organizacyjnych.
  4. Informacja o wyniku naboru jest udostępniana za pomocą poczty elektronicznej.
  5. W przypadku nierozstrzygnięcia naboru wewnętrznego, może rozpocząć się nabór zewnętrzny, po akceptacji PLW.

§ 7

  1. Projekt ogłoszenia jest sporządzany przez pracownika Księgowości, na podstawie opisu stanowiska pracy.
  2. Ogłoszenie jest upowszechniane przez udostępnienie w BIP, BIP KPRM oraz wywieszenie na tablicy ogłoszeń w Urzędzie.
  3. Dopuszcza się możliwość upowszechniania ogłoszeń również w inny sposób, w szczególności na portalach internetowych.

§ 8

  1. W ogłoszeniu wskazuje się, że dokumenty w postaci papierowej składa się w sekretariacie Urzędu albo przesyła pocztą na adres podany w ogłoszeniu.
  2. W ogłoszeniu określa się:
    1. czy dla zachowania terminu złożenia dokumentów rozstrzygająca jest data ich nadania w placówce pocztowej, czy data wpływu do Urzędu;
    2. czy istnieje możliwość przekazania dokumentów w postaci elektronicznej. W tym przypadku ogłoszenie zawiera także informację, że dokumenty w postaci elektronicznej należy przesyłać za pośrednictwem ePUAP opatrzone podpisem potwierdzonym profilem zaufanym ePUAP albo kwalifikowanym podpisem elektronicznym.
    3. W ogłoszeniu wskazuje się, że dokumenty przesłane za pomocą poczty elektronicznej nie będą rozpatrywane.
    4. Dokumenty kandydatów są rejestrowane w sekretariacie Urzędu i przekazywane Księgowości.