Herb Elbląga

Biuletyn Informacji Publicznej

Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Elblągu

bip

  55 237 02 53

  Dane teleadresowe

   Lokalizacja

  8.00-16.00  Pn

  7.00-15.00  Wt-Pt

§ 9

  1. Nabór na wolne stanowisko pracy przeprowadza komisja składająca się z 3 osób, w tym:
    1. Przewodniczącego komisji – Zastępcę PLW lub Osobę wyznaczoną przez PLW;
    2. Członka komisji – Koordynatora komórki organizacyjnej, do której nabór jest przeprowadzany;
    3. Członka komisji – pracownika Księgowości.
  2. Skład komisji każdorazowo powoływany jest przez PLW osobnym zarządzeniem.
  3. W przypadku, gdy zaistnieje konieczność zmiany członka komisji, wskazanego w zarządzeniu, fakt ten jest odnotowywany w protokole z przeprowadzonego naboru. Konieczność zmiany może wynikać z odmowy podpisania oświadczenia, o którym mowa w § 10 ust. 5, pilnych obowiązków służbowych, nieobecności w pracy lub złego stanu zdrowia członka komisji.

§ 10

  1. Pracami komisji kieruje jej Przewodniczący.
  2. Członkowie komisji mają równe prawa, w szczególności prawo do niezależnej i obiektywnej oceny kandydatów biorących udział w naborze.
  3. Członkowie komisji są obowiązani do zachowania w tajemnicy, uzyskanych w trakcie naboru, informacji o kandydatach.
  4. Członkowie komisji są obowiązani do zachowania bezstronności i nie mogą pozostawać z żadnym z kandydatów w takim stosunku, który mógłby budzić wątpliwości co do bezstronności ich działania.
  5. Członkowie komisji podpisują oświadczenie, którego wzór określa załącznik nr 2 do regulaminu.
  6. Obsługę komisji zapewnia Księgowość.

§ 11

  1. Selekcja kandydatów jest przeprowadzana na podstawie wymagań, które określone zostały w treści ogłoszenia.
  2. Selekcja kandydatów ma na celu sprawdzenie spełniania przez kandydatów uczestniczących w naborze zewnętrznym wszystkich wymagań niezbędnych oraz wymagań dodatkowych, zawartych w ogłoszeniu.
  3. Selekcja kandydatów składa się z 3 etapów:
    1. I etap – weryfikacja ofert pod względem formalnym,
    2. II etap – pisemny test wiedzy;
    3. III etap – rozmowa kwalifikacyjna.

§ 12

  1. Dokumenty aplikacyjne są weryfikowane pod względem formalnym przez pracownika Księgowości będącego członkiem komisji, a następnie przedkładane pozostałym członkom komisji. Czynności dokumentowane są na formularzu ze wstępnej weryfikacji stanowiącym załącznik nr 3 do zarządzenia. Wypełniony formularz dołącza się do protokołu.
  2. Pracownik Księgowości informuje kandydatów, za pomocą poczty elektronicznej lub telefonicznie:
    1. o terminie i miejscu przeprowadzenia kolejnych etapów selekcji kandydatów – co najmniej na 3 dni kalendarzowe przed wyznaczonym terminem kolejnego etapu naboru;
    2. o wynikach uzyskanych w poszczególnych etapach selekcji kandydatów.